Tips til den franske boligindretning

Jeg ved ikke om det skyldes de 2 perioder jeg har boet og arbejdet i Frankrig eller om det skyldes, at jeg siden jeg var helt ung har tilbragt rigtig mange af mine ferier i Frankrig- og aller helst Sydfrankrig. Men jeg har noget med den franske landstil, der gør at uanset hvad moden indenfor boligindretning dikterer og reklamerne siger, at nu er det slut med hvide afskallede møbler, ja, så  synes jeg stadigvæk, at det er det mest charmerende og hyggelige, når der skal indrettes bolig.

Og så er det faktisk ganske enkelt, hvid du følger et par simple råd. www.housewife.dk har samlet alle de gode råd, der skal til for at indrette i fransk landstil og de er gode at have i baghovedet, når du indretter og køber ting til din boligindretning. Du finder linket ved at klikke her .

I min egen netbutik med brugskunst og gaver har vi mange ting til den franske boligindretning fra både Jeanne d’Arc Living, Chic Antique samt Petit Crapaud.

Skriv et svar

