Møbler med patina

Som du nok har fonemmet er jeg vild med (næsten) alt der har patina. Rigtig meget brugskunst kan købes med den rigtige patina og stemning af Sydfrankrig. Til min netbutik med brugskunst og gaver køber jeg mange ting, der allerede er patineret fra producenten og en af de rigtig dygtige leverandører på det punkt er Jeanne d’Arc Living, som rammer den sydfranske stil helt perfekt.

Men man kan altså også gøre det selv på stort set alle møbler. Forleden, da jeg ville patinere et bord til mit fotostudie surfede jeg på nettet efter den helt rigtige metode og faldt over http://www.decorate.dk. som havde en god vejledning til den rigtige teknik. OK, det lykkedes måske ikke 100%, men øvelse gør som bekendt mester og jeg har bestemt ikke miste modet.  klik her for vejledningen fra decorate.dk.

Hvis du ikke lige har lyst eller mulighed for at gøre det selv, kan du altid klikke forbi vores netbutik med brugskunst og møbler og lade dig friste.

Tags: , ,

Skriv et svar

