Skygge og Hygge

I skrivende stund bager solen ned fra en skyfri himmel og selvom vi kun skriver midt maj er der stegende hedt i vores gårdhave. Det er skønt og jeg brokker mig ikke det mindste, MEN engang imellem gør det godt lige at krybe ind i skyggen. Hvis du nu ikke er den heldige ejer af et stort smukt træ, der kaster skygger af sig og du er lidt træt af parasoller, der hurtigt kommer til at se beskidte ud, vil jeg forslå dig et havesejl fra Karmameju.

Det er lige så stort som en markise, men kan ulig de fleste parasoller og markiser vaskes i vaskemaskinen. Det er fra det danske designfirma Karmameju, som laver ekstemt lækker design i meget praktiske materialer. Havesejlet er i smuds- og vandafvisende materiale og selvom vores sejl hang oppe hele sommeren 2007 kan det overhovedet ikke ses ( og der kom jo ellers en del regn:). Du kan købe Karmameju solsejl i de førende livsstilsbutikker og jeg sælger det selvfølgelig også i min netbutik med brugskunst.

Udover at skabe skygge gør det også godt på de skønne, men ofte fugtige danske sommeraftener, hvor der kan hygges på terrassen til ud på de sene timer, så længer I sidder under sejlet.

Havesejl

 

Tags: , ,

Skriv et svar

