Oprydning

OPRYDNING – det lyder måske ikke som det mest ophidsende gode råd, men det er faktisk ganske effektiv og med til at få i hvert tilfælde mit stressniveau ned. Jeg er ikke fanatisk oprydder og slet ikke, når vi er i gang med noget, men jeg sætter stor pris på, at der bliver ryddet op når vi er færdige. Jeg har vist efterhånden fået lært min mand det:) og arbejder stadig ufortrødent på sagen med min tvillingepiger på 6 år.

Jeg føler mig bedre tilpas, når det hele ikke ligger fremme og flyder og derfor elsker jeg også de æsker og kasser, jeg sælger i min netbutik med brugskunst, for her kan man let og elegant lægge de små dimser væk, der ellers får den mærkeligste plads.

Men jeg blev da specielt begejstret over at finde de 6 daglige gøremål hos housewife.dk. På under en halv time om dagen kan du med en simpel rutine lette den daglige oprydning betydeligt og komme hjem til et hus, der ikke straks skriger på en omgan oprydning. Og hvis du kan få overtalt resten af familien til at deltage i de 6 daglige gøremål, ja så e du nået langt. Se de 6 gøremål her.

kasse-med-4-rum-og-glas.jpgskrin-med-rundt-lag.jpg

Tags: , , , , , , ,

Skriv et svar

