Langborde

Jeg elsker som bekendt Provence og alt hvad der hører med af vine, skøn mad, rustik brugskunst, sol og bjerge. Efter boligartiklen fra vores egen 3-længet-gård, har jeg fået rigtig mange henvendelser fra kunder, der gerne vil have et langbord som vores eget.

Jeg har derfor lagt mig i selen for at finde et rigtig flot langbord i ægte fransk stil, som passer så godt sammen med det brugskunst, som vi i forvejen sælger på www.ramsinggaard.com.

Søgningen skulle gerne snart give pote, når jeg på fredag begiver mig ud på den store Formland messe i Herning. Her køber jeg 2 gange om året brugskunst til min egen brugskunstforretning og jeg har allerede et par leverandører i kikkerten til de fine langborde.

Hvis du er interesseret i at følge hvordan det arbejde skrider frem kan du følge med her på bloggen eller du kan tilmelde dig www.ramsinggaard.com. ‘s nyhedsbrev her, så får du automatisk besked om alle nyheder og gode tilbud på www.ramsinggaard.com.

langbord.jpg

Tags: , , , , , ,

Skriv et svar

