Velkommen til min nye blog

Mange har talt om hvor let det er at lave sin egen blog og indtil jeg selv kom igang var jeg sikker på at det var forfærdelig kompliceret og meget tidskrævende. Men det der faktisk tog mig længst tid var at beslutte mig for, hvilket billede der skulle ligge på min forside.

Det blev selvfølgelig fra et at mine yndlingssteder i Provence. Lidt uden for Manosque ligger dette skønne vinslot, hvor min familie og jeg selv henter vin til min gårdbutik, som er en brugskunst og livsstilsbutik.

Min blog vil primært handle om de ting, der sker inden for boligindretning, både privat og professionelt. Min mand og jeg har for 2 år siden købt en tre-længet ejendom på landet, som vi er igang med at restaurere rum for rum, længe for længe. Det tager meget tid og kræver mange overvejelser, både praktiske og økonomiske og derfor fylder det selvfølgelig også en del. Udover den helt private interesse, har jeg som ejer af en webshop med brugskunst selvfølgelig også en professionel interesse for boligindretning.

På min blog vil du derfor løbende kunne finde tips og ideer til boligindretning både her fra min helt private base, men også fra messer og leverandører.

Jeg håber, at du vil finde min blog interessant. Du må selvfølgelig ikke kopiere indholdet i denne blog, men du må meget gerne linke hertil.

Tags: , , ,

Skriv et svar

